Begini ceritanya

Monday, November 10, 2008










Hari isnin 03/10

Hari ini ada majlis perpisahan prof seetha dan 6 org lecturer lain akan meninggalkan mmu, since prof seetha antara dean fom yang aku hurmati so sebagai pembikin majlis2 keramaian di FOM, kali ini buat special skit, so aku masukan persembahan , biasanya bila majlis perpisahan , lepas ucapan terus makan.


Abg taufiz main guitar, kak adz , mus dan aku menyanyikan lagu kau ilham ku, irama suara yang mendayu dayu dan suara harmoni mendapat tepukan gemuruh dari audience , selepas aja habis persembahan, prof seetha dtg mengucapkan terima kasih , wah masa tu aku rasa macam artis jer.


Aku hanya ambik 2 senduk nasik , 2 ketul ayam, ikan masak merah, sayur sayuran , almaklum aku dah start diet.


Hari rabu 05/10

Majlis hari lahir murad, kak raz dan aku. Pihak admin mejemput aku sebagai mc, baru aku realize aku ada bakat bercakap di hadapan org ramai. Aku sambut birthday kali ke 3 tahun ini , lepas kawan2 taqisfc di fcm café dan di opis.
Lps ucapan alu aluan , aku pun potong kek carrot, jamah skit nasik minyak , laksa , kek karrot dan buah tembikai.
Terima kasih kepada semua yang wish hari lahir untuk aku, semoga doa di berkati selalu.


Jumaat 07/10




Hari ini ada lunch farewell di penang house, prof seethe belanja , wah minggu ini rezeki meriah. Kami, abg shahrail, alim, ,mus, harith, faizul, eja, zul dan aku duduk 1 meja, kami dtg awal , sampai aja order air, aku order fresh orange, konon nak cuci lemak dlm pewot, tunggu makanan sampai, ayam masak kicap sampai dulo, then sayur campur, tomyam udang, sotong goring tepung dan ikan siakap sweet and sour, bila semua dah sampai, pergh segera makan, habis licin tanpa meninggalkan kesan.
Zohor masuk awal, kami bergegas balik, nasib baik aku sampai surau baru iqamah, kalau tidak miss jumaat.
 
posted by Taqi at 5:00 PM, |

1 Comments:

Gambatte-ne!!Din
(Berusahalah!!)

-bhs nippon tu,mcm dlm anime
heheh......

Try la LAX 5